epic fail!






( ...seara... muzica, singur... televizor,meci ... sondaje, meci .....sondaje....singur! Ma uit pe rezultatele exit-poll facute de Analytics-ul meu si vreau sa va multumesc voua celor 2-4 care urmariti zi de zi blogul meu. De fapt nu stiu de ce il mai urmariti!?! Ce prost sunt... va multumesc la toti fie ca ma cititi fie ca nu ma cititi... Mi-se invart ideile in cap ...ma gandesc la voi, la fel de mult cum ma gandesc la mine ... nu stiu cum as putea sa va rasplatesc altfel decat sa fac postari din ce in ce mai interesante pentru voi, dar momentan nu pot. EPIC FAIL ! Da stiu, in curand nici voi nu o sa ma mai puteti urmari...nu o sa aveti ce. Adevarat! Ma gandesc ca as manca o shaorma sau cu m**tzii masii s-o mai scrie... cu mult usturoi, as bea o bere! Ce legatura o avea cu faptul ca nu am mai postat de mult ....nu stiu! Cum as putea sa ma simt, si ce as putea sa gandesc.... cand vad ca nimanui nu ii mai pasa nici macar de el dar sa nu mai discutam de altii... Sa ma f*ut pe ei de bani ... as da orice suma pentru o discutie sincera, pentru o imbratisare, pentru un sarut! Un semn BUZZZZ! "Miruna: nu te'ai sinucis,nu?"! Imi vine sa rad... Daca ii raspund, inseamna ca inca nu m-am sinucis! Pfff ! Sa ii raspund, sa nu ii raspund! Tinand cont ca a ramas singura persoana care inca mai crede in mine...si careia ii place sa demonstreze asta....ii raspund : "Jull: inca nu!" Iti multumesc Miruna... tie si celor 4 ... oricare ar fi ei! Speranta inca exista! I'll be back soon!)





Lux Aeterna
Asculta mai multe audio Muzica
---

3 comentarii:

Anonim spunea...

[Oh well!Poza este foarte trista...bine m-ai prins si intr-un moment...lacrimogen(ca sa zic asa)si de fapt eu vreau sa-ti multumesc pentru fotografiile pe care le faci,pentru tot ce scrii...uf suna kitchios.]

Anonim spunea...

si eu iti multumesc ca existi .. si dupa cum vad ca m-ai mentionat in mai multe randuri din opera ta.. tin neaparat sa iti jur fidelitate pana la sfarsitul compozitiilor tale..

Sa traim bine !


Al 2-lea

Anonim spunea...

a aparut a 5`a persoana :))

Trimiteți un comentariu