pareri pur personale ...


Vama Veche - Vama Veche
Asculta mai multe audio Muzica




(... Dupa ce am calatorit acum doua saptamani in Suedia [revin in alta postare cu detalii si cu poze], am decis ca finalul concediului sa mi-l petrec in Romania si anume in Vama Veche....toate bune si frumoase pana aici. Si cum luni s-a facut marti, iar marti s-a facut miercuri...dupa o betie crunta si o mica bataie, am decis ca in sfarsit joi sa plec catre mare impreuna cu un prieten. Cum bugetul nu ma ajuta foarte mult cca. 280 de ron am decis sa ma sui in tren si sa ma opresc in Vama, indiferent.
*INFO : pretul biletului a fost 35.6 la plecare cu un tren accelerat pana in Constanta + 2.5 ron spaga la nas pana in Mangalia + 2.5 ron maxi-taxi pana in Vama.Pretul de intoarcere a fost 5.5 trenul din Mangalia, tren rapid + 2.5 maxi din Vama pana in Mangalia

Si cum efortul isi arata roadele abia dupa ce o persoana refuza sa se opreasca, vineri dimineata eram cu rucsacul in spinare in Vama Veche. Nici nu am apucat sa ma dau bine jos din maxi ca tot felul de oameni care de care "mai prietenosi" se inbulzeau sa iti ofere cazare. Am gasit o "tanti" foarte draguta la care prietenul meu mai statuse si anul trecut si am mers tot pe mana ei.
*INFO: foarte aproape de mare si cu doar 25 de ron pe noapte/camera iar pentru cei interesati 10 ron pe noapte la cort/persoana am decis sa raman doua nopti si trei zile.

Cum secretul fericirii nu este sa faci ceea ce iti place, ci sa-ti placa ceea ce trebuie sa faci, am decis sa traiesc la maxim si sa ma bucur de fiecare secunda. Dupa ce ne-am cazat am luat-o la pas prin statiune sa vedem ce s-a mai schimbat , ce mai este nou si ce a mai disparut. In sfarsit LIBERTATE mi-am zis in mintea mea! Nu am facut in aceste zile nimic altceva decat sa stau la plaja, sa beau bere...am fost relaxat, am facut baie in mare si m-am intalnit cu o multime de prieteni. Am mers descult pe plaja, am cules scoici si m-am bronzat. Foarte aproape, defap chiar pe plaja, este terasa HEROES, preturi bune iar muzica a fost geniala. Noaptea in Stuff, dans pe plaja, muzica extraordinara si multa bautura, iar daca te simti singur acolo este locul unde iti poti intalnii perechea. Ce pot sa zic, a fost un sfarsit de saptamana pe care cred ca nu o sa-l uit foarte repede, dar cum libertatea inseamna sa fim responsabili pentru noi insine... totul a fost cu masura. Am avut o prima impresie proasta cand am mers pe plaja, in ceea ce reprezinta curatenia despre mentalitatea de roman care nu respecta nimic, nici macar propria lui sanatate, ce pot sa va zic plaja era plina de cutii de bere, pachete de tigari si resturi de mancare, nu la modul foarte grav... dar erau.
Mi-a placut in schimb foarte mult atmosfera, fiecare era in lume lui, era si traia tot ce si-a inchipuit ca este un an de zile la biroul ala nenorocit la care se aseaza in fiecare dimineatza, visand cu ochii pe geam la zilele de concediu, am vazut oameni pentru care complexele sunt ceva de domeniul trecutului, am citit bucuria in ochii lor. Lumea are nevoie sa se simta libera, are nevoie sa fie creativa si sa se gandeasca mai mult la viitorul ei decat la "problemele cotidiene". Esti liber sa alegi ce vrei, dar daca ai putini bani si imaginatie multa, consider ca Vama Veche este locul in care orice vis poate deveni realitate. Nu exista fericire fara libertate, nici libertate fara curaj! EXPERIMENTEAZA! ...)






---

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu