este simplu !

wisky lullaby by brad paisly




(... niciodata nu m-am priceput sa imi arat sau sentimentele fatza de persoanele la care tin. Poate ca mereu am cautat sa ma inspir de la cei din jurul meu, crezand ca "asa se face". Dar mi-am dat seama ca odata cu trecerea timpului si "prin pierderea mea" in ideile altora am ajuns sa tin in mine sentimente pe care nu le doresc si pe care nu le pot indeparta. Ai putea zice ca nu sunt inca suficient de matur! Cine stie? Dar prin ce se deosebeste un om matur de un om imatur, doar prin simplul fapt ca omul matur poate "rezista" la cat mai multe probleme? Atunci nu vreau sa fiu matur, nu vreau sa am probleme! Traind, razand si mergand pe principiul ca: "...ce nu stii , nu te afecteaza", de-a lungul timpului din dorinta de a afla cum trebuie sa imi exprim mai bine sentimentele sau din prea multa grija pentru cei la care tineam, am ajuns sa fac lucruri de care nu sunt mandru si sa aflu lucruri pe care nu le doream, lucruri care initial erau menite sa ma ajute, au ajuns sa macine, sa imi slabeasca atentia fatza de ce se intampla in jurul meu si ulterior sa ma "omoare". Prea tarziu! Poate ca ii pasa, sa poate ca doar o doare in cot, lumea din jurul tau nu o sa inceteze niciodata de a da acelasi raspuns la o problema care ii depaseste : "Asa a fost sa fie!", "Nu poti sa te impotrivesti destinului!" dar poate ca destinul nu este legat de noroc; este mai degraba legat de alegere. Nu este un lucru pe care trebuie sa il astepti, este mai degraba un lucru care trebuie realizat. Fiecare om are destinul sau; singura regula este sa-l accepte si sa-l urmeze oriunde l-ar duce. Poate ca este mana destinului in tot ceea ce am facut in ultimul timp sau in ceea ce am facut mereu, dar greselile pe care le-am facut in ultima vreme au fost cele care m-au facut sa realizez un lucru: problemele sunt doar in capul meu, iar ceea ce consider eu ca acum este o problema, este doar moment mai prost! Nu mai vreau sa imi transform momentele proaste in probleme! Fara probleme, nu gresim... iar daca nu gresim nu platim! ESTE SIMPLU! )






---

1 comentarii:

SMD spunea...

let all your emotions run free....

Trimiteți un comentariu