numai 6's norocoase!



(...eu ma consider o persoana norocoasa, dar oare sunt atat de norocos incat sa castig potul cel mare la 6/49? POATE CA DA, POATE CA NU! Se zice ca oamenii slabi cred in noroc, cei puternici in cauza si efect, dar mai conteaza oare, cand este vorba de atatia bani? Daca nu stiai potul a ajuns la 11,5 milioane de euro! Asa da, se mai merita sa joci! Febra castigului a cuprins pe toata lumea, oricine se viseaza, mai ales acum pe timp de criza , milionar in euro. OARE CE AI PUTEA FACE CU 11,5 MILIOANE DE EURO? Grea intrebare, nuh? Cred ca majoritatea ar raspunde:"...sa ma vad eu cu banii in mana si pe urma stiu ce sa fac cu ei...". Poate ca asa este! Merita sa incerici! Oricum loteria este si va ramane un joc in care totul depinde de noroc. Scheme peste scheme, netul e plin de tot felul de generatoare de numere, pentru ce? Crezi ca iti da tie cineva combinatia norocoasa de numere ? Trecand peste faptul ca, se aude, cum ca loteria insala oamenii, si ca bugetul loteriei, ar avea câştiguri de sute de mii de euro din banalele dobânzi bancare, calculate pur şi simplu la o rată publică; amuzant este că, sambata si duminica o mullţime de români se vor înghionti la sucursalele loto, pentru plăcerea de a spera si de a visa la premiul cel mare, placere pe care, până la urmă, nu ţi-o poate lua nimeni, cel puţin până duminică seara.... Adevarul ca, numai daca joci la loto, poti sa pierzi; iar din pacate norocul este prea putin si lume prea multa! Cred ca saptamana asta ma duc si eu sa joc o varianta simpla, nici nu mai stiu cat este 5-6 lei, pana la urma urmei imi rup de la gura o sticla de cola si imi incerc si eu norocul! Doar nu o fi dracul atat de negru! O sa merg pe principiul ca la barza chioara ii face Dumnezeu cuib, si poate cine stie... data viitoare o sa postez din una din calatoriile mele prin lume! Ce bine este sa ai bani! Oricum daca, ai apucat pe un drum si ti-ai rupt un picior, nu regreta ca n-ai apucat pe un altul, caci nu stii daca nu cumva ti-le rupeai pe amandoua! Risti sau nu, e alegerea ta! BAFTA LA TOATA LUMEA!...)




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu