phoenix ...




( ... si daca ma intrebi ce vreau de la viata , o sa iti raspund ca VREAU SA FIE BINE PENTRU TOATA LUMEA!!! Poti considera ca sunt ipocrit si ca ma prefac, e problema ta... insa vreau sa stii ca am crescut de mic cu o vorba intiparita in minte ..."o sa iti fie bine , atata timp cat oamenilor de langa tine le este bine ...", cand oamenii de langa tine sufera sau se bucura dintr-un anumit motiv, ti-se induce automat si tie aceeasi stare, si invers... cand tu esti vesel sau trist reusesti sa induci starea pe care o ai oamenilor din jurul tau. In ultima perioada am avut numai stari ciudate, am traversat poate cea mai proasta perioada a mea, si am reusit sa dezamagesc pe majoritatea persoanelor din jurul meu fie ca era vorba de familie, prieteni sau chiar prietena.... si ne stiind ce se intampla cu mine, m-am panicat! Nu intelegeam ce se intampla, eram abatut si distras de la tot ce se intampla in jurul meu. M-am gandit ca este doar o stare trecatoare, ca este doar o zi mai proasta, dar nu era asa. Ceva ma afecta si nu puteam sa imi dau seama ce! Desi stiu ca e prea tarziu.... am reusit sa imi dau seama de unde provin toate aceste stari din interiorul meu si mi-am dat seama ca, am incercat prea mult sa empatizez cu starile oamenilor de langa mine, sa le absorb si sa le fac ale mele ... incat uitam sa imi creez si sa imi traiesc propriile mele stari. Desi "fiecare om este un mister si o taina" , daca am putea sa ramanem cumva constanti si motivati spre evolutie in ceea ce facem ... ar fi perfect. Poate nu sunt suficient de matur, si nici nu ma consider, poate nu sunt trecut prin adevaratele incercari ale vietii, dar pot spune ca nu sunt si nu voi fi nicodata un las, nu o sa fug de provocari sau de incercari! Imi place sa fiu mereu motivat si sa in concentrez aceasta energie spre constructiv, pentru ca ... un om cu adevarat inteligent, nu foloseste doar inteligenta lui ...ci si inteligenta altora, iar secretul succesului consta in abilitatea de a trece de la o gresala la alta fara sa-ti pierzi entuziasmul. Am gresit mult pana acum, recunosc, nu am avut ambitie si nici dorinta pentru ca mi-a fost frica de esec. Cel mai mare obstacol în calea succesului este si o sa ramana ..... frica de esec! Toate greselile pe care le-am facut pana acum, nu au facut altceva decat sa imi starneasca o stare de ciuda, un sentiment de frustrare si de vinovatie ... o rupere totala de realitate si de ceea ce era mai important si mai de pret pentru mine. "Experienta este un lucru minunat: iti permite sa recunosti o greseala atunci cand o repeti !" , nu insa sa si o EVITI! Nu mai este timp de rememorat greselile , nu este timp de remuscari. Am invatat in in ultima perioada, ce nu am reusit sa invata in toti acesti ani in care am fost mai mult spectator decat participant ,la propria mea viata . AM INVATAT CA TREBUIE SA IMI ORGANIZEZ TIMPUL SI VIATA! Sunt motivat si vreau sa o iau de la capat, sa fac ceva cu viata mea , o sa invat sa iubesc iar oamenii si o sa incep cu mine! Mi-am dat seama ca durerea pe langa sentimentul de neliniste, pe care ti-l confera ... iti creaza insa si o stare de inspiratie, si paradoxal tot ea este cea care te face sa te simti viu, te face sa simti ca ai sentimente si te face sa rusesti sa renasti din propria cenusa ... si aici incepe o calatorie la care am platit deja pretul biletului... a fost un pret foarte dureros, dar vreau ca la final sa pot spune ca a meritat cu adevarat.... VREAU CA LA FINALUL CALATORIEI, PRIN SIMPLA MEA PREZENTA SI PRIN STAREA MEA DE SPIRIT, SA FAC CE NU AM PUTUT FACE PANA ACUM.... SA ADUC BUCURIA IN OCHII SI IN SUFLETELE OAMENILOR DE LANGA MINE! )





1 comentarii:

Pr.Victor spunea...

Viata este locul unde te regasesti, momentul in care simti ca iti apartine clipa.Si daca incercam sa fim macar ceea ce vrem sa fim vom constata ca adevarata savoare a vietii este inlauntrul nostru.

Trimiteți un comentariu