PAROV STELAR

(... heioo oameni buni si nebuni! Am revenit, mai proaspat si mai in forma ca niciodata. Suna ca dintr-o reclama la napolitane dupa vremea lu' nea Ceausu', dar ce conteaza! In sfarsit dupa ce am dus un mic razboi psihologic cu mine, un razboi de aproximativ 2 minute... am decis ca sa nu mai fac postari "pesimiste", "triste" si "nefericite". Cine are nevoie sa fie trist? Eu in nici un caz si cred ca nici tu! Nu sunt deja prea multi oameni trisit, de ce sa fim si noi... si cum ziceam intr-o postare anterioara ca, noi nu avem probleme doar momente proaste am decis sa trec preste momentele proaste si sa incerc sa aduc ceva interesant in prim-plan! Un lucru interesant ar fi ca, din intamplare cu ajutorul unei prietene, hai Paula...nu fi timida...am reusit sa descopar: PAROV STELAR! Cine este Parov Stelar? Parov Stelar aka Marcus Füreder, este un artist ce reuseste sa te faca sa te indragostesti de muzica lui imediat ce asculti o melodie. Albumul "Shine", pe care am reusit sa il achizitionez si eu... a reusit sa surprinda, iar ca rezultat albumul sau s-a vandut extrem de bine peste tot in lume...asa zice lumea, iar eu ascultandu-l am inteles de ce. Artistul va sustine patru concerte luna aceasta in Romania, potrivit paginii de MySpace a DJ-iului. Seria de spectacole , are ca principal scop promovarea noului album "COCO" iar primul din spactacole a debutat la Bucuresti, in Kristal Club, pe data de 25 septembrie. A urmat apoi doua concerte la Cluj Napoca, in Polus Center pe 26 septembrie si in restaurantul Chios pe 27 septembrie. Iar azi 29 septembrie, daca nu ati apucat sa il vedeti inca, Parov Stelar va canta in Clubul The Note din Timisoara... Mie personal imi place foarte mult muzica lui, desi nu sunt un mare critic de muzica, mai degraba un fidel consumator de muzica buna, pot spune ca in muzica lui se gaseste o combinatie foarte reusita de trip-hop cu jazz, sau cum i-ar putea spune unii un fel de electro-jazz. Am atasat mai jos o melodie a artistului... sper sa va faca placere. Eu v-am pupat , ma bag sa urmaresc inca un episod din noul serial pe care il urmaresc si despre care o sa va zic mai multe maine. FITI BUNI SI FITI NEBUNI! ... )






Parov Stelar - Matilda
Asculta mai multe audio Diverse



----

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu