FRINGE




(... heioo oameni buni si nebuni! O alta zi, o alta aventura. Cum va ziceam in postarea de ieri, am reusit sa descopar un serial destul de reusit pentru fanii genului Sci-Fi. Dupa ce mi-am rupt ochii de-a lungul timpului cu Prison Break, Heroes, The 4400 a venit randul serialului FRINGE sa imi capteze atentia. Filmul este al patrulea serial tv creat de J.J.Abrams si de asemenea a patra colaborare cu Roberto Orci si Alex Kurtzman. Este produs de Warner Bros si prezinta viata cercetatorului stiintific Walter Bishop, a fiul sau Peter si a agentului FBI Olivia. Drama cu elemente Sci-Fi, filmul urmareste in primul episod intamplarile ciudate ce au avut loc intr-un avion ce a aterizat pe aeroportul Boston’s Logan, insa cele intamplate la bordul avionului 627 sunt doar inceputul acestei povesti. Actiunea filmului este centrata in jurul agentei FBI Olivia Dunham, care incearca sa rezolve o serie de fenomene paranormale inexplicabile. Cine a vazut X-Files stie cam despre ce vorbesc, insa aici se pune mai mult accent pe experimente posibile realizate de oameni in laboratoare. Eu sunt incantat de acest serial, este facut in asa fel incat sa te tina conectat la actiunea filmului imbinanad suspansul cu actiunea si misterul cu umorul cateodata ironic al personajelor... Acum va las, se pare ca ma striga Olivia, are nevoie de ajutorul meu, cica e un alien in gradina... i must see...and.... nu uitati FITI BUNI SI FITI NEBUNI !)




---

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu