o zi fericita de duminica ...



(... asa as fi putut incepe aceasta postare dar , nu cred ca poti numii "o zi fericita de duminica "...o duminica in care toata lumea este acasa , se distreaza ...se simte bine cu familia si TU ...esti la munca ...Off daca nu scoteau astia atatea maxime despre munca ... ma rezumam la faptul ca accept sa vin la munca , pentru bani ...dar cand auzi ca : "Munca si numai munca este izvorul libertatii si al fericirii." cum mai poti sa te gandesti la bani ... cand cu fiecare secunda cere se scurge ma simt tot mai liber si mai fericit ....Ceea ce ma bucura cel mai tare este ca ...afara ploua , este o zi urata si friguroasa. Stau plictisit pe un scaun , cu ochii la un monitor si incerc sa ma concentrez insa gandul imi zboara ...in toate directiile ...in toate locurile si incep sa o iau razna. Se zice ca "cel mai bun mod de a-ti aprecia munca este sa-ti imaginezi cum este fara ea" , am incercat si nu mi-a placut ce am vazut. ....Munca pe care o infaptuim cu placere ne usureaza de povara ei, ne vindeca de truda ei... imi place ceea ce fac , dar se pare ca azi este o zi mai putin fericita..)





2 comentarii:

Cosmin spunea...

La cum arata acea zi de duminica, nu prea mai conteaza! Mai grav e in zilele frumoase si insorite de duminica sa muncesti!

Pr.Victor spunea...

Si inca nu esti insurat , inca nu ai copil.Sa vezi pe urma ce inseamna duminica, munca si timpul pierdut,sau castigat.....dupa caz.

Trimiteți un comentariu