un secret despre un secret ...



(... PRIVESTE VIATA PRIN OCHII UNUI FOTOGRAF !!! ... usor de zis, dar greu de facut. Multi habar nu au cu ce se mananca asta ... isi imagineaza ca daca ai un aparat si il pui la ochi ...stii sa faci si poze. Ca orice meserie necesita timp sa te perfectionezi si mai ales necesita daruire si talent . "O fotografie este un secret despre ..un secret , cu cat iti spune mai mult cu atat intelegi mai putin". Am decis zilele astea sa ma duc la muzeul satului ... sa ma destind un pic si spre rusinea mea , recunosc ca nu am mai fost de ceva timp pe acolo , sa vad ...ce s-a mai schimbat si sa imi recreez mintea si trupul ... Cand ajuns acolo ce sa vezi ...stupoare ! De la cel mai mic la cel mai mare ... toti aveau camere foto ... NU MAI IESISE UNUL SA SE PLIMBE ! Nu mai iesise unul sa isi dezmorteasca picioarele , sa isi limpezeasca mintea ...toti faceau poze. De ce oare cand stai atat de aproape ... (din orice colt al Bucurestiului , intr-o superba zi de duminica, nu cred ca faci mai mult de 2 ore) ... sa nu vii mai degraba sa te bucuri in fiecare zi ...decat sa vii odata pe an si atunci sa stai sa faci poze ... Am plecat de acolo ingrozit de ce am vazut ... mi-am zis in sinea mea ... o sa ajungem ..."UN POPOR DE CHINEZI" ... Ce trebuie sa stii tu , cel care iei pentru prima data un aparat de fotografiat in mana ...este ca diferenta nu o face ce aparat ai de gat ...diferenta o face viziunea ta asupra lumii ...asupra subiectului ales si asupra impactului pe care o sa il aibe poza .... // filmuletul face mai mult decat toate cuvintele pe care puteam sa le spun despre acest subiect ... enjoy !)





0 comentarii:

Trimiteți un comentariu