amintirile ...



(... AMINTIRILE ! ... "Amintirile sunt asemanena cartilor dintr-o biblioteca , cauti cate una .. cand nu mai ai nimic nou de citit" ... daca ar fi sa ma intrebi la ce ma gandesc eu cand se pronunta cuvantul "amintiri" ... ti-as spune ca ma gandesc numai la lucrurile bune ... la copilaria fericita pe care am avut-o ... la serile de vara cand intram seara in casa murdar si aveam numai bube in genunchi...la orezul cu lapte si prajiturile pe care le primeam cand eram cuminte , la sarbatorile petrecute in familie ... ti-as mai spune ca ma gandesc la prima prietena din viata mea , la primul sarut si la prima data cand am facut dragoste ! Ma gandesc la prima noapte ne dormita inainte de a pleca la mare ... la prima senzatie pe care am avut-o atunci cand am intrat in apa marii si la prima tigara fumata ...Ma gandesc la prima betie facuta , la primele examene din viata mea ... si la prima zi de camin ... in Regie ! La prima zi cand mi-am luat permisul si la prima zi in care mi-a fost luat permisul ... Ti-as mai zice ca ma gandesc la toti prietenii mei si toate prietenele mele pe care i-am pierdut , la oamenii care au contat cu adevarat pentru mine ... la toate intamplarile bune petrecute langa acei oameni .... Daca ai facut parte din viata mea ...sa stii ca MA GANDESC SI LA TINE ! ... pentru ca nu pierzi niciodata o persoana atata timp cat ramai fidel amintirilor ...)





0 comentarii:

Trimiteți un comentariu