NO network socializing !





(... cum nebunului nu ii trebuie tot timpul din lume sa gandeasca, azi am decis sa imi sterg toate conturile facute pe site-urile de "network socializing". Si nu din motiv ca nu mai imi doresc sa fiu socialbil, pur si simplu mi-am dat seama ca se pierde prea mult timp doar admirand ce fac altii. Tinand cont ca a venit primavara si este vreme frumoasa , tocmai buna de iesit din casa.... imi doresc sa nu mai am motive sa stau in casa. Mi-am dat seama ca aceste asa zise unelte de a face oamenii sa fie mai aproape unul de celalalt, nu fac altceva decat sa ii desparta mai mult. Daca vad in fiecare zi poze cu tine...si vad ca o duci bine...si avem si "chat" la indemana... ce ne mai trebuie? In postarea intitulata "PROTEST!" subliniam faptul ca am ajuns sa fim dependenti de tehnologie. Site-urile de socializare, sunt foarte populare în era vitezei, dar au şi efecte secundare; informatiile circula foarte repede şi nu mai avem timp suficient să analizam corect emotiile celorlalti si, astfel, putem deveni indiferenti la suferinta lor, exact ca si in cazul programele de chat online in care fiecare intelege ce vrea, iar mesajele sunt interpretate gresit...tocmai din faptul ca sunt trimise printr-un mediu gresit. Un lucru este cert in ziua de azi: oamenii cauta prietenii efemere în care se pune mai mult accentul pe cantitate decât pe calitate! ...)



---

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu