Interviu (1)

(... De azi inainte mi-am propus sa iau cate un mic interviu celor ce iubesc sa faca ceva si sa aflam si noi ce i-a determinat sa faca asta si mai ales ce ii motiveaza sa ramana devotati acestui "hobby" sau mai bine zis ... acestei pasiuni. Primul interviu este cu Ghita Marius Bogdan, un tanar fotograf plin de ambitie si cum se caracterizeaza el la cei 26 de ani: un lupatator dar in acelasi timp si un visator, un romantic, dar si putin naiv....

Eu : - Salutare, prima intrebare ar fi "de ce fotografia"?
El: - De ce fotografia?.... Hmm , poate pentrut ca e sincera si te ajuta sa arati lumii cum vezi tu viata.. (si zambeste usor)

Eu: - Cand ti-ai dat seama ca ai inclinatie spre fotografie?
El: - Pot spune ca de mic vedeam peste tot cadre, unde ma uitam vedeam unghiuri si imi imagineam ca aveam un aparat foto, exact ca o extensie a ochiului. Totul este de cum privesti tu lumea...


Eu: - ... si ce iti place mai mult, fotografie de studio sau fotografie de teren?
El: - In mod clar, fotografia de teren. Este mult mai pura, te ajuta mai mult sa exprimi cum vezi tu lumea exact in acel moment. Sa surprinzi reactii, gesturi ...emotii. Imi place sa fiu printre oameni....

Eu: - Ce crezi, se mai pot face in ziua de azi fotografii fara sa fie implicat si aceasta inventie a secolului nostru ...."Photoshop-ul"?
El: - Nu, nu cred ca se pot face fotografii "profesionale" fara Photoshop. Toata lumea tinde spre perfectiune iar aceasta "descoperire" din punctul meu de vedere tinde sa ne ajute sa atingem aceasta perfectiune.

Eu: - Te multumesti sa fotografiezi doar pentru tine, sau ti-ai dori ca in timp sa poti sa si expui?
El: - Da... sigur ca in timp mi-ar place sa pot sa expun, dar in momentul de fata nu cred ca am ajuns inca la acel nivel in care pozele mele ar provoca privitorului o emotie, o stare...

Eu: - Stiu ca fiecare artist are o "muza", poti sa imi spui care este muza ta...?
El: - Da si nu! (zambeste usor) Muza mea.... este persoana care m-a facut sa traiesc, sa ies din labirintul pe care mi-l creasem, care ma face sa lupt, sa visez, sa sper...e aerul pe care il respir...

Eu: - In momentul in care fotografia se transforma din pasiune/hobby in meserie/profesie, se maipastreaza magia?
El: - ...magia ramane in tine si in pozele tale, atat timp cat nu faci compromisuri

Eu: - Ai un fotograf preferat, contemporan sau dintre clasici? Dar dintre fotografii romani?
El: - Nu pot spune ca am un fotograf preferat; daca e sa dau cateva nume ar fi Gilad Benari,Malcolm Browne, Zhang Jingna, Kevin Carter,Bernardo and Tomas Medina, Carolyn Drake ...

Eu: - Unde ne putem intalni cu tine... sau cu fotografiile tale?
El: - Ma puteti gasi pe flickr, deviantart ( http://dexx83.deviantart.com/; http://www.flickr.com/photos/22999499@N02/?saved=1) dar si prin Bucuresti ...prin Cismigiu, pe Lipscani, Herastrau ....cu aparatul in mana.

Eu: - Un cuvant pentru cititorii blog-ului?
El: - Sa traiti bine.....,glumeam, nu renuntati la visurile voastre!

Eu- Multunesc Bogdan, imi pare bine ca ai putu fi alaturi de noi cateva minute si bafta in tot ceea ce faci!


Cam asta a fost interviul pe ziua de azi, ii multumim inca odata lui Bogdan si va las sa admirati o mica parte din pozele lui. Pentru mai mult vizitati galeria personala a artistului...)















---

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu