inchide ochii, deshide'ti inima....

(... ne face speciali, ne poate duce acolo unde nimeni nu va visa vreodata ca poate ajunge. Este ceea ce vrem noi sa fim in momentul acela. Ce inseamna realitatea, ce definitie are realitatea nu ma intereseaza... am propria mea realitate. Imi creez realitatea in fiecare secunda, cu fiecare piesa pe care o ascult. Ca e rock, ca e jazz, trip-hop, hip-hop sau reggae realitatea este in fiecare secunda in alt fel decat este realitatea ta. Imi place sa cred ca eu nu exist. Inchid ochii si ma las dus de sunetul muzicii... Mi se deschide o lumea complet noua, dar in acelasi timp totusi atat de familiara... inca am impresia ca am mai fost candva pe aici. Muzica aproprie oamenii, muzica apropie aceleasi lumi... Muzica poarta cu ea toate sentimentele oamenilor. Nu ai cum sa calatoresti alaturi de muzica daca nu ai sentimente. Muzica ma face sa ma gandesc la oameni, muzica ma face sa ma gandesc la locuri. A venit sa ma ia, este aici. Nu am nevoie de nimic, decat de ea. Ma simt atat de bine...Este atat de colorata si de vie. Este intruchiparea dorintelor si nevoilor mele....)




Asculta mai multe audio Muzica
---

1 comentarii:

Darth Angelwing spunea...

frumoasa melodia

Trimiteți un comentariu