inarmat cu rabdare



... E iarna! A venit si pe la noi iarna cu multa zapada.Ninge atat de frumos…incat nu poti sa te abtii sa nu iesi afara si sa te uiti lung si sa zici: "Ne-am dat draq!"....



(...vremea care este afara a cam dat totul peste cap....inclusiv gandurile mele. A nins multicel in ultimele 24 de ore si din cate vad in prognoza nici nu prea are de gand sa se opreasca. Traficul este dat peste cap, oamenii sunt si ei cu nervii intinsi la maxim si cum ne-am obisnuit deja, in eterna si fascinanta noastra Romanie, se pare ca autoritatilor nici nu prea le pasa. Imi aduc aminte cand eram copil ce ma mai bucuram cand ma trezeam dimineata si imi lipeam nasul de geamul aburit, vedeam cum s-a pus zapada afara si imi aduc aminte cum bucuria de atunci era direct proportionala cu stratul de zapada, cu cat era mai mare cu atat eram mai fericit. Aruncam doua haine pe mine, luam sania si ieseam la joaca... Nu acelasi lucru as putea sa il spun si acum, nemultumirea si frustrarea a luat usor, usor...locul bucuriei. Oameni inghesuiti in metrou, multe haine pe mine, miscari greoaie, frisoane, raceala, trotuare pline de zapada in care oamenii fac slalom, autobuze care vin din ce in ce mai greu si mai pline...multa agitatie. Ah! Urasc iarna...urasc iarna de acum. Si asta nu e nimic, abia astept sa se incalzeasca un pic, sa devina totul o chestie de culoare neagra-maronie...care iti distruge incaltamintea, te face sa te stropesti pana la gat, sa inoti intr-o ciormolita. Daca o sa ai noroc poate o sa si aluneci... Ahh! Urasc iarna...iarna din Bucuresti!....)


---

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu