parere personala!






(... se zice ca o imagine face cat o mie de cuvinte, dar tot nu pot sa ma abtin sa nu comentez si eu un pic...mda' spiritul carcotas....n'ai ce'i face. "Un meniu mega mare, 2 portii de cartofi mari, 3 sosuri, 4 chifle, 2 salate una de varza si una asortata si o cola la 2 litrii...!" Si NU, nu am comandat pt 2 familii am comandat doar pentru mine! WTF? Ei bine Da! Traim in "epoca", "era" sau "generatia" in care nimeni nu mai face nimic, in care la fiecare pas avem fastfood-uri, avem telecomenzi pentru orice si mai ales avem o SILA maxima!... Nimeni nu mai face nici macar un pas in plus. Si cum fiecare si-o face "pe burta lui" unii nu mai tin cont si fac excese; pe urma se trezesc MIRATI ca nu ii mai incap pantalonii....vezi domne' ca e mult clor in apa si au ramas pantalonii mici!! ESTE??? Nu e panica... eu unul nu ma supar, ma rog totusi sa nu vina ziua in care cineva "imi va salva viata" exact ca in poza de mai sus, pentru ca nu e de bine deloc...nu da bine pe sticla! ....)




---

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu