Ziua de maine



(picture made by Matei Alin )



Desi cred ca nimic nu se schimba,
Raman indodeauna surprins...
Desi ma astept la o zi mai buna,
Ziua de maine ma prinde tot trist...

Desi sper ca "prietenii" vor fi mereu langa mine,
Se pare ca nu ii gasesc nicaieri...
Desi nu ma gandesc prea mult la viitor,
Oare, era mai bine ieri ?

Desi planuiesc si imi doresc multe,
Pana acum nu am realizat nimic....
Desi imi doresc pe cineva sa ma asculte,
Se pare ca inca nu te-am gasit...

Desi stiu ca intr-o zi o sa apari,
Voi fi aici...te astept!
Desi o sa imi fie greu pana atunci,
Respir, gandesc, traiesc, iubesc....dar incet.....

Desi imi permit sa cred ca nimic curand nu se schimba,
Raman indodeauna surprins...
Desi ma asteptam la o zi mai buna,
Ziua de maine.... ma prinde tot trist!






---

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu