naive...

(...e dimineata! Iar? Ma simt de parca am dormit doar 5 minute. incerc sa ma trezesc... ma duc la baie, la naiba...arat de parca am dormit cu capul pe geam... incerc sa imi revin, un dush cu apa mai rece poate face minuni cateodata. Ma dor toate oasele ... dar caut repede prin dulap niste haine, le pun pe mine si plec spre munca... imi bag castile in urechi imi aleg o melodie si ii dau play. Afara e cam frigut...dar ma rup de decorul trist de toamna si raman doar cu muzica, nimic altceva nu ma intereseaza. Ajung la metrou si nu pot sa fac altceva decat sa ma strecor printre usile care tocmai se inchid si sa ma asez repede pe un scaun. You lucky bastard! Totusi, dupa privirile oamenilor se pare ca dusul ala nu a ajutat la nimic...de parca m-ar interesa ce cred ei, am castile in urechi si aceeasi melodie pe repeat. Nici nu ma asez bine in scaun ca am ajuns...shit! Or fi "emancipat" astia metrourile cat timp am dormit? Dam! Ce-tie si cu tehnologia asta... Ajung la birou, este exact cum l-am lasat ieri. Ma agat de o eugenie si un 3 in 1...ma apuc de treaba. Zic sa fac si eu o mica pauza ...ma uit la ceas 10:27, ma mai uit odata... 13:30, la care un amic imi pune mana pe umar si ma intreaba ce fac... ii zic ca bine si ma intreaba daca nu merg acasa...fuck! E deja 15:00? Se pare ca da! Ma ridic, imi bag castile in urechi, aleg aceeasi melodie si plec... Ma indrept spre casa... Acelasi metrou, aceeasi oameni, aceeasi indiferenta din partea mea si...I don't give a fuck! Ajung acasa, ma duc pe balcon, ma uit pe cer...parca nu imi vine sa imi scot castile dar le scot, dau drumul la calculator...si pun aceeasi melodie. Aud usa, a venit colegul de la munca, e ora 18! N-am facut nimic, si nici nu o sa fac...ne apucam sa vorbim una alta... treptat o sticla de cola dispare, dau drumul la TV si observ ca sunt stirile, stirile de la ora 23 ce credeati ... numai aberatii... dau pe primul canal de muzica din lista... si brusc timpul se opreste... nu imi vine sa cred... ma uit ca prostul la tv si nu imi vine sa cred...ACEEASI MELODIE! Zambesc usor si ma intind in pat.... inchid ochii si ii deschid brusc ...e dimineata! Iar? Ma simt de parca am dormit doar 5 minute.....)







---

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu