Dragos Gardescu - Change

(... heioo oameni buni si nebuni! Nu stiu cum de reusesc dar iar am dormit doar 3 ore aseara. Nu ca ma vait dar acum ma cam resimt un pic... si intamplator aseara, in ne-somnul meu, am dat peste noul videoclip al artistului Dragos Gardescu. Un videoclip facut impreuna cu George Hora si Kamelia. Piesa se cheama "Change" si mie personal imi place... cat de cat... mai mult refrenul. Un fel de imi place, dar nu imi place. Nu ma omor dupa genul asta de muzica, comericala, dar macar piesa are un mesaj. O piesa care dezbate un pic viata "de vedeta" din RO si cum ajung siliconatele si terminatii vedete peste noapte. Bravo lui ca are curajul sa "se ia in gura cu ei". Ce pot sa zic, mie imi placea mai mult "acel Puya", ca despre el este vorba in caz ca nu v-ati dat seama, care nu facea muzica comericiala, dar asta e ...vremurile se schimba, oamenii se schimba... O sa las postarea mai scurta, ca abia vad tastatura de somn, iar pe voi va las sa urmariti videoclipul. FITI BUNI SI FITI NEBUNI! ... )






---

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu