S.C.E.N.A.R.I.U.L.

(... trebuie sa fii doar omul potrivit sau trebuie sa fii si la locul potrivit, sau ambele? Nu o sa imi pot raspunde niciodata cu adevarat la aceasta intrebare, pot doar sa imi dau cu parerea. Uneori am impresia ca tot ce se intampla in jurul meu, nu este nimic intamplator, ca totul are o ordine stabilita cu mult inainte... Ma intereseaza mai putin de catre cine, atata timp cat nu eu detin controlul asupra propriei mele vieti! Ori sunt la locul potrivit intr-un moment nepotrivit, ori sunt in momentul potrivit in locul nepotrivit... ori cu putin noroc sunt si in timpul si in locul potrivit, si aici vroiam sa ajung! Explicatia, nu stiu daca este logica sau nu, pe care o gasesc in tot ce se intampla in jurul nostru, este ca nu am fost la timpul sau locul potrivit pentru ca nu trebuia sa fiu acolo, pentru ca totul are o ordine! Exact cand totul e ok, "ceva" imi sugereaza ca nu eu am fost "vinovatul". Ca sa fac o mica paranteza e ca faza din stand up'ul lui George Carlin.... "Exista the Divine plan!", asa ca... de ce mai m-as obosi sa ma "rog" incercand sa schimb ceva... daca deja totul este scris deja, iar eu nu am nici o putere? Pentru cei ce nu au habar despre ce vorbesc, sa caute pe youtube "George Carlin - Religion is bullshit"...inchid paranteza. Din natura omului care incearca mereu sa fie contra... ma incapatanez si eu si refuz sa cred asta....de ce? Poate pentru ca imi place sa cred ca sunt singurul si unicul autor al propriului meu destin. Pentru ca nu exista nici un plan facut dinainte de "cineva"... Usor confuz si ne reusind sa gasesc inca un raspuns, ma rezum la un fapt concret, desi nu este prea placut, moartea Madalinei Manole. De ce nu a putut nimeni sa anticipeze? De ce nu a putut nimeni sa o salveze? De ce nu a fost si in cazul ei, cineva la locul potrivit in momentul potrivit? Si acum vine intrebarea: Pentru ca "asa a fost sa fie", sau pentru ca ea a decis pentru propriul ei destin? Nu o sa discut despre fapta ei, probabil revin in alta postare dar totusi: Suntem sau nu raspunzatori de propriul destin... ne scriem noi scenariul vietii, sau suntem doar niste personaje care au scenariul deja scris? ...)



---

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu